Sunday, August 2, 2009

3G Network



1. خوشحالم، بالاخره بعد از نه ماه مقاله من هم قبول شد و قراره در EMC IEEE Transactionچاپ بشه. واقعا IEEE پوست نویسنده رو میکنه تا یک مقاله چاپ بشه.

2. چند روز پیش داشتم در مرکز تحقیقاتی دانشگاه غذا میخوردم و New York Times رو ورق میزدم که عکس بالا که صفحه دوم بود به چشمم خورد. وحشی گری هم حدی داره حیوون !!

3. امروز دو ساعت پیاده روی کردم و از هوای زیبا لذت بردم. طبیعت رو من تازه اینجا کشف کردم.

4. این هفته چهار تا فیلم خوب دیدم که هر چهار تا رو توصیه میکنم.

5. راستی Pandora هم دوباره وصل شد، دوسش دارم بد جور. اینم خوبه امتحان کنین پشیمون نمیشین.

6. تلویزیون یک تبلیغ برای نسل سوم شبکه AT&T میکنه که خیلی دوسش دارم. هنسل و گرتل دارن با همون لباس و سر و وضع که تو کارتون دیدین وسط نیویورک امروزی راه میرن و برای گم نشدن تکه های نون میندازن پشتشون که کبوترها میخورنش و اون دو تا گم میشن. اما یک دفعه یک کدوم ipod رو در میاره و با GPS راه رو پیدا میکنن.

No comments:

Post a Comment